#thaitea

Posts tagged on #thaitea

Top Posts Recent Posts

Top Posts

COCO CHA โกโก้แมวสามสี🐱 เจองานไหนคิวยาวตลอดด แก้วใหญ่มาก 70 บาทเอง ตอนนี้เค้าออกบูธอยู่ที่เซ็นทรัลพระราม 9 งาน Signature Sweets ตั้งแต่วันที่ 6-12 ก.พ.น้าา
#cocao #matcha #thaitea #cococha.

COCO CHA โกโก้แมวสามสี🐱 เจองานไหนคิวยาวตลอดด แก้วใหญ่มาก 70 บาทเอง ตอนนี้เค้าออกบูธอยู่ที่เซ็นทรัลพระราม 9 งาน Signature Sweets ตั้งแต่วันที่ 6-12 ก.พ.น้าา #cocao #matcha #thaitea #cococha ...

Finally checked out @omomoteashoppe in Irvine and it was as good as I was told it would be 😋 Pictured: Cafe Latte with Tiramisu Cream, Oreos & Boba, Omomo Matcha (Matcha Tea with Cheese Cream) and Camo Thai (Thai Tea with Caramel Brûlée) 🥤 Which one would you try? #dailyfoodfeed
📸: @dailyfoodfeed
🥤: @omomoteashoppe
📍: Irvine, CA
👇 TAG YOUR FRIENDS 👇.

Finally checked out @omomoteashoppe in Irvine and it was as good as I was told it would be 😋 Pictured: Cafe Latte with Tiramisu Cream, Oreos & Boba, Omomo Matcha (Matcha Tea with Cheese Cream) and Camo Thai (Thai Tea with Caramel Brûlée) 🥤 Which one would you try? #dailyfoodfeed 📸: @dailyfoodfeed 🥤: @omomoteashoppe 📍: Irvine, CA 👇 TAG YOUR FRIENDS 👇 ...

🇹🇭 #奶泰香|高雄駁二
🔍Kaohsiung, Taiwan
🚩高雄市鹽埕區大勇路33號
電話:0986-977705
營業時間:10:30-18:00 / 週末營業
-
位於捷運鹽埕埔站1號出口步行大約2分鐘,前年從泰國回來就超想念泰式奶茶,剛好前陣子被超多人燒到,這次終於被帶去朝聖超開心☺️
-
#奶泰綠 🍵 NT. 50 🔥
#奶泰紅 🍷 NT. 50
去泰國沒喝過的奶綠終於在台灣喝到,喝起來有股茉莉花的香氣很討喜,個人覺得味道比奶泰紅重建議大家可以先喝喝看紅再喝綠,會明顯感受到差別!😊 💫整體來講兩款都不會過甜,但如果不喜歡茉莉花香的朋友可能不太能接受奶綠,喜歡的大推要點!
-
⚠️店家吸管不是一般的塑膠吸管,放久可能會軟化斷掉,當次有遇到放太久吸不上來😅
-
#pk美食#pk高雄#高雄美食#鹽埕埔#鹽埕美食#解暑#泰奶#泰式奶茶#相機食先
#pkfoodie#foodie#foodshare#foodporn#igers#instafood#foodstagram#likes#taiwan#eatclean#kaohsiung#drink#thailand#thaitea#kaohsiungfood#tbt#ootd#milktea.

🇹🇭 #奶泰香|高雄駁二 🔍Kaohsiung, Taiwan 🚩高雄市鹽埕區大勇路33號 電話:0986-977705 營業時間:10:30-18:00 / 週末營業 - 位於捷運鹽埕埔站1號出口步行大約2分鐘,前年從泰國回來就超想念泰式奶茶,剛好前陣子被超多人燒到,這次終於被帶去朝聖超開心☺️ - #奶泰綠 🍵 NT. 50 🔥 #奶泰紅 🍷 NT. 50 去泰國沒喝過的奶綠終於在台灣喝到,喝起來有股茉莉花的香氣很討喜,個人覺得味道比奶泰紅重建議大家可以先喝喝看紅再喝綠,會明顯感受到差別!😊 💫整體來講兩款都不會過甜,但如果不喜歡茉莉花香的朋友可能不太能接受奶綠,喜歡的大推要點! - ⚠️店家吸管不是一般的塑膠吸管,放久可能會軟化斷掉,當次有遇到放太久吸不上來😅 - #pk 美食#pk 高雄#高雄美食#鹽埕埔#鹽埕美食#解暑#泰奶#泰式奶茶#相機食先 #pkfoodie #foodie #foodshare #foodporn #igers #instafood #foodstagram #likes #taiwan #eatclean #kaohsiung #drink #thailand #thaitea #kaohsiungfood #tbt #ootd #milktea ...

Selamat Sore EATers,
Es Milo buat jajanan sore nikmat bangeeet, kemarin beli ini di Pratunam Market .
_____
Snapchat : ANDRESARWONO .
Check our blog : www.makanterusss.com .
_____
#MAKANTERUSSS #MAKANTERUSSSExplore #MAKANTERUSSSBangkok #MAKANTERUSSSThailand .
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
#beautifulcuisines #instafood #instagood #foodstagram #theweekoninstagram #makanenak #bkkfood #aroibkk #explorebangkok #wongnai #thaistagram #thaifood #milo #nestlethailand #nestle #pratunam #esmilo #popsicle #thaitea #matcha #dessertporn.

Selamat Sore EATers, Es Milo buat jajanan sore nikmat bangeeet, kemarin beli ini di Pratunam Market . _____ Snapchat : ANDRESARWONO . Check our blog : www.makanterusss.com . _____ #MAKANTERUSSS #MAKANTERUSSSExplore #MAKANTERUSSSBangkok #MAKANTERUSSSThailand . - - - - - - - - - - - - - - #beautifulcuisines #instafood #instagood #foodstagram #theweekoninstagram #makanenak #bkkfood #aroibkk #explorebangkok #wongnai #thaistagram #thaifood #milo #nestlethailand #nestle #pratunam #esmilo #popsicle #thaitea #matcha #dessertporn ...

Selamat Sore EATers,
Cuacanya lagi abis hujan sambil minum Thai Tea hangat yuk .
_____
Snapchat : ANDRESARWONO .
Check our blog : www.makanterusss.com .
_____
#MAKANTERUSSS #MAKANTERUSSSExplore #MAKANTERUSSSBangkok #MAKANTERUSSSThailand .
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
#beautifulcuisines #instafood #instagood #foodstagram #theweekoninstagram #makanenak #bkkfood #aroibkk #explorebangkok #wongnai #wisatathailand #thaistagram #thaifood #greentea #matcha #thaitea #pratunam #streetfood #evaporatedmilk.

Selamat Sore EATers, Cuacanya lagi abis hujan sambil minum Thai Tea hangat yuk . _____ Snapchat : ANDRESARWONO . Check our blog : www.makanterusss.com . _____ #MAKANTERUSSS #MAKANTERUSSSExplore #MAKANTERUSSSBangkok #MAKANTERUSSSThailand . - - - - - - - - - - - - - - #beautifulcuisines #instafood #instagood #foodstagram #theweekoninstagram #makanenak #bkkfood #aroibkk #explorebangkok #wongnai #wisatathailand #thaistagram #thaifood #greentea #matcha #thaitea #pratunam #streetfood #evaporatedmilk ...

SIAPA PENGGEMAR TEH? ANDA TAK BOLEH DIKATAKAN GILA TEH KALAU TAK TAU 10 TEH TERFAMOUS NI.
.
Menurut info di wikipedia.org, sejarah minuman teh ni ada yang kata dari legenda China, Shennong. Maharaja China masa tu yang juga ahli pertanian dan tabib duduk lepak bawah pokok sambil masak air. Time tu angin sepoi2 bahasa, ada la sehelai dua daun masuk dlm periuk.
.
Dah siap masak, dia pun minum dan terkejut dgn rasa dia. Dari situlah pengembangan teh ni. Tapi ada yang kata mitos. Ada yang kata betul. Tak tau la, sebab benda ni terjadi pada tahun 2700 Sebelum Masihi. Takde lagi Guiness Book of Record.
.
Kalau anda tengok, ada 10 jenis teh terfamous di dunia dan ada kebaikan tersendiri. Sejak kecik kita minum, tapi kenapa tak pernah rasa kebaikan2 teh ni?
.
Satu je sebab. Orang Malaysia campur teh dengan gula. Tak cukup dgn tu, letak susu pekat manis. Jadilah teh tarik. Hihi...
.
TAHUKAH ANDA? Sebenarnya sifat2 antioksidan dan kebaikan teh akan hilang bila bercampur dengan gula. Sebab gula akan ikat partikel2 antioksidan ni dan menjadikan antioksidan ni tak dapat diserap oleh badan manusia.
.
Jadi lepas ni kalau anda nak turun berat, detoks dan rasa semua kebaikan2 teh ni, JANGAN campur dengan gula oke.
.
Jom, like & tag kawan2 anda yg suka giler minum teh..

SIAPA PENGGEMAR TEH? ANDA TAK BOLEH DIKATAKAN GILA TEH KALAU TAK TAU 10 TEH TERFAMOUS NI. . Menurut info di wikipedia.org, sejarah minuman teh ni ada yang kata dari legenda China, Shennong. Maharaja China masa tu yang juga ahli pertanian dan tabib duduk lepak bawah pokok sambil masak air. Time tu angin sepoi2 bahasa, ada la sehelai dua daun masuk dlm periuk. . Dah siap masak, dia pun minum dan terkejut dgn rasa dia. Dari situlah pengembangan teh ni. Tapi ada yang kata mitos. Ada yang kata betul. Tak tau la, sebab benda ni terjadi pada tahun 2700 Sebelum Masihi. Takde lagi Guiness Book of Record. . Kalau anda tengok, ada 10 jenis teh terfamous di dunia dan ada kebaikan tersendiri. Sejak kecik kita minum, tapi kenapa tak pernah rasa kebaikan2 teh ni? . Satu je sebab. Orang Malaysia campur teh dengan gula. Tak cukup dgn tu, letak susu pekat manis. Jadilah teh tarik. Hihi... . TAHUKAH ANDA? Sebenarnya sifat2 antioksidan dan kebaikan teh akan hilang bila bercampur dengan gula. Sebab gula akan ikat partikel2 antioksidan ni dan menjadikan antioksidan ni tak dapat diserap oleh badan manusia. . Jadi lepas ni kalau anda nak turun berat, detoks dan rasa semua kebaikan2 teh ni, JANGAN campur dengan gula oke. . Jom, like & tag kawan2 anda yg suka giler minum teh. ...

I’m totally whipped ❗️⁣
⁣
Thai tea frappe 🧡 or Taro frappe 💜⁣
⁣
#BobaMeUp⁣⁣
📷: @hiccupsteahouse ⁣
📍: @hiccupsteahouse ⁣
👇🏼Tag your boba buddies👇🏼.

I’m totally whipped ❗️⁣ ⁣ Thai tea frappe 🧡 or Taro frappe 💜⁣ ⁣ #BobaMeUp ⁣⁣ 📷: @hiccupsteahouse ⁣ 📍: @hiccupsteahouse ⁣ 👇🏼Tag your boba buddies👇🏼 ...

Selamat Sore EATers,
Thai Tea yang emang nggak pernah bikin bosan nih 🤤 .
_____
Snapchat : ANDRESARWONO .
Check our blog : www.makanterusss.com .
_____
#MAKANTERUSSS #MAKANTERUSSSExplore #MAKANTERUSSSBangkok #MAKANTERUSSSThailand .
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
#beautifulcuisines #instafood #instagood #foodstagram #theweekoninstagram #makanenak #bkkfood #aroibkk #explorebangkok #wongnai #thaistagram #thaifood #thaitea #milktea #pratunam #matcha #dessertporn #chatuchak.

Selamat Sore EATers, Thai Tea yang emang nggak pernah bikin bosan nih 🤤 . _____ Snapchat : ANDRESARWONO . Check our blog : www.makanterusss.com . _____ #MAKANTERUSSS #MAKANTERUSSSExplore #MAKANTERUSSSBangkok #MAKANTERUSSSThailand . - - - - - - - - - - - - - - #beautifulcuisines #instafood #instagood #foodstagram #theweekoninstagram #makanenak #bkkfood #aroibkk #explorebangkok #wongnai #thaistagram #thaifood #thaitea #milktea #pratunam #matcha #dessertporn #chatuchak ...

Most Recent

The Night is still young, but overall... TODAY was a GOOD Day😎#thaifood #panangcurry #thaitea #plumwine #relaxation #hottubvibes #dinner #eats #exquisite.

The Night is still young, but overall... TODAY was a GOOD Day😎#thaifood #panangcurry #thaitea #plumwine #relaxation #hottubvibes #dinner #eats #exquisite ...

タイティー味のコーンフレーク
毎月のように、味やパッケージが違うのが並んでる気がするこのコーンフレーク。
牛乳を入れるとあの独特のタイティーの色になるけど、甘さ控え目なので朝食にオススメです😊
バナナ入れようとしたら、バナナ硬すぎてナイフ入らず💦
色はよかったのに〜
#朝ごはん 
#朝食
#コーンフレーク
#タイティー
#thaitea 
#diamondgrains 
#シリアル
#バナナ
#セブンイレブン 
#bangkok 
#バンコク生活.

タイティー味のコーンフレーク 毎月のように、味やパッケージが違うのが並んでる気がするこのコーンフレーク。 牛乳を入れるとあの独特のタイティーの色になるけど、甘さ控え目なので朝食にオススメです😊 バナナ入れようとしたら、バナナ硬すぎてナイフ入らず💦 色はよかったのに〜 #朝ごはん #朝食 #コーンフレーク #タイティー #thaitea #diamondgrains #シリアル #バナナ #セブンイレブン #bangkok #バンコク生活 ...

Hari ini Dum Thaitea buka loh,,segera datang ke outlet di Alfamart Batu kidul Baturetno yah sayang

Hari ini Dum Thaitea buka loh,,segera datang ke outlet di Alfamart Batu kidul Baturetno yah sayang"kuh..Follow juga akun Instagram'nya biar tau promo" yang akan diadakan segera 😍 @dumthaitea.baturetno #dumthaitea #dumthaiteaofficial #dumthaiteabaturetno #dumthaiteawonogiri #thaitea #thaiteamurah #esthaitea #baturetno #baturetnohits #baturetnowonogiri #baturetnokekinian #wonogiri #wonogirihits #explorewonogiri #jajanankekinian ...

[Kadai Thai Tea]
Only 10k

Follow : @kadai_thaitea 
Order : DM

Manisnya awet
Hingga tetes terakhir 🍹

#thaiTea #greenTea.

[Kadai Thai Tea] Only 10k Follow : @kadai_thaitea Order : DM Manisnya awet Hingga tetes terakhir 🍹 #thaiTea #greenTea ...